ALLANA HIJAB

ALLANA HIJAB
Whatsapp 012-6144924 NOW For Guaranteed Special Free Gift

Thursday, September 5, 2013

KL GANGSTER 2 MANGSA KEKEJAMAN ORANG ISLAM-MELAYU

KL Gangster 2 bukan mangsa pertama kekejaman rakyat Malaysia khususnya orang Melayu beragama Islam dan pasti ia bukan yang terakhir.

Dalam FB heboh semua menyalahkan Polis, PBT, rasuah, Cina VCD, pencuri berkenaan dan lain-lain. Mereka mempersalahkan semua pihak kecuali diri sendiri.

Cetak rompak, dadah, pembunuh upahan dan segala benda kejahatan tidak akan berjaya diakhirkan kerana dimana ada permintaan disitu ada pembekalan. Supply and demand.

Untuk pengetahuan 75% kuasa pengguna di Malaysia adalah Melayu beragama Islam.

Orang yang sama bising, orang yang sama beli VCD Cetak Rompak.

Yang paling saya sedih adalah VCD Cetak Rompak Al-Quran, dijual dan yang membeli Ustaz pula. Ada yang lebih hebat, pergi meja ke meja, membawa kertas Membeli CD AlQuran Cetak Rompak Sambil Menderma.

Di Pasar Malam, kelihatan Pak Haji, serta jemaah yang baru pulang ke Masjid ralat memilih CD Cetak Rompak sebelum membayarnya. Kalau saya tegur mahu saya kena pukul, saya seluar pendek sahaja pun.

Hakikatnya, pada Shamsul Yusof anda tidak rugi, Allah SWT akan gantikan kerugian anda dengan pahala mereka yang membeli CD cetak rompak samada filem anda atau tidak.

Dan pada yang membeli CD Cetak Rompak waima filem Barat sekalipun, ingat, dosa sudah pasti milik kita.

No comments: