ALLANA HIJAB

ALLANA HIJAB
Whatsapp 012-6144924 NOW For Guaranteed Special Free Gift

Monday, September 2, 2013

Bila Cina Tumpahkan Minyak Melayu Salahkan Syabas

Ramai orang Melayu dalam FB dengan pantas menuduh Syabas sengaja mereka cerita diesel tumpah kedalam Sg Selangor di Rawang bagi menyusahkan pengguna air di Lembah Klang.

Mereka ini, beragama Islam, tetapi menuduh tanpa bukti yang kukuh juga memfitnah Syabas dan segala yang mereka benci. Inikah ajaran Islam yang dibawa Muhammad SAW, yang diwajibkan atas umat Islam oleh Allah? Tahukah mereka dosa besar dan neraka menanti?

Saya bukanlah islamik manapun, tapi mereka ini pakai tudung kepala tapi tidak menutup kepala hati mereka. Hati mereka yang busuk dan keji itu dapat dihidu walaupun tudung menutup kepala, tapi hati dibiarkan dengki, khianat, hasad, syaitan dsb.

Yang pasti Cina tersebut akan lepas, kalau ada saman dari MPS dan JAS sekalipun, dia tetap akan merajai ekonomi di Rawang.

Melayu pula teruskan berbalah, teruskan menyalahkan Syabas hanya kerana orang Melayu kaya darinya, teruskan khianat pada saudara seagama, teruskan sikap dan sifat busuk hati kalian, kerana Neraka menanti penuh setia, Syurga pula menunggu tidak lama. Wallahualam.

No comments: