ALLANA HIJAB

ALLANA HIJAB
Whatsapp 012-6144924 NOW For Guaranteed Special Free Gift

Sunday, January 31, 2016

Benarkah US Arahkan Nama Najib Di Bersihkan Jika Malaysia Signed TPPA?

Saya hampir 100% pasti Muhyidin Yassin buat silap. Penasihat politik dan "game" beliau kurang cerdik bila cuba mengacah Najib dengan "check" tapi tidak "checkmate".

Untuk berlawan dengan lawan yang licik dalam permainan catur Chess, anda perlu lebih licik.

Hakikatnya, sejak APCO Yahudi dilantik menjadi penasihat dan perunding imej Malaysia/PM dan dibayar berpuluh juta, semua di Malaysia menjadi kelam kabut.

Saya terfikir sejenak, apakah bila Allah dalam AlQuran kata jangan mengambil orang kafir sebagai teman ia memaksudkan orang Yahudi sebagai orang kafir itu.

Bagi pembela Yahudi dan mengatakan Yahudi baik Yahudi Zionist yang jahat sila rujuk kepada Jesus From Nazaret, Dokumentari Jesus Versi Kristian sendiri, New and Old Testament, kisah Musa dan rujuklah AlQuran yang sebut beratus banyak kali tentang Yahudi.

Yahudi dilebihkan oleh Allah dalam semua segi, dan Ahmad Deedat mengatakan dengan jelas Allah memanggil orang Yahudi dengan panggilan "son" atau anak, dalam kitab Taurat atau old Testament.

Allah datangkan pelbagai bantuan kepada Yahudi hingga mereka merakamkan "gratitude" mereka melalui Pass Over dan banyak lagi yang selaras dengan AlQuran, dan seperti dikatakan AlQuran kenapa mereka masih mahu membawa bencana?

MH370, Van Putih, Jho Low, 1MDB, Rosmah Mansor, Altantuya, King of Saudi Arabia dan pelbagai lagi apakah semua satu kebetulan atau satu "underworld move" yang menjadi nadi pemikir(mastermind) dalam gerak catur perdana Malaysia ini.

Malaysia umpama "kuda" yang ditunggangi untuk porak perandakan dan "checkmate" bukan Malaysia sahaja, tapi seluruh dunia Islam.

Jika anda tidak perasan, sejak Nabi SAW wafat, sejak Kerajaan Islam terakhir tewas, malah sejak berakhirnya Perang Salib jumlah orang Islam yang dibunuh dan yang bermusuh sesama Islam lebih banyak dari yang dibunuh oleh bukan Islam.

"Islam dijadikan, dibentuk serta diposisikan sebagai musuh dan pembunuh kepada orang Islam lain melalui pelbagai gelaran ala divide and rule".

Semua ini begitu sempurna sekali hingga membawa Obama, Presiden Amerika datang ke Malaysia sebanyak 2 kali dalam tempoh kurang 5 tahun untuk mendesak atau lebih tepat merayu Malaysia menandatangani TPPA.

Saya tidak mampu ulas tentang ekonomi kerana bukan ahlinya, tetapi sebagai "strategis" Malaysia sepatutnya mempunyai "bargaining power" yang tinggi kerana ia sejak dahulu adalah pintu diantara dunia Barat dan Asia ie China, Jepun, Korea etc dan pintu antara dunia Barat dengan dunia Islam.

Alangkah baiknya jika Malaysia dan lebih mulia jika Najib boleh meletakkan syarat sebelum tandatangani TPPA yang telah diluluskan Parlimen itu dengan meminta US mendesak Tentera Israel berhenti "membunuh dan menyeksa" rakyat Palestin.

Kebetulan dan harapan ini begitu mengasyikkan hingga kita tidak mampu bezakan mana realiti mana mimpi.

Sept 2015 saya bertemu seorang pesara Tentera yang mendakwa dirinya berkawan dengan Polis yang menyiasat Pegawai SPRM yang menyiasat kes 1MDB.

Beliau mendakwa semua dokumen SPRM lengkap menjejaki RM 42 billion yang didakwa hilang.

Katanya lagi CIA sedang menyiasat kes ini dengan serius dan jika Najib terlepas dari AG Malaysia sekalipun, CIA akan tetap menyiasat kerana ia berkaitan dengan Telaga Minyak Iraq, dan pasaran gelap melalui Jho Low.

Saya enggan dan tidak akan percaya Perdana Menteri kesayangan saya ini, yakni anak kepada Tun Razak telah atau akan mengadai Malaysia!

Justeru, saya berharap pihak berwajib khususnya penasihat PM boleh membersihkan nama Perdana Menteri saya yang paling hebat dan mulia ini dari pertuduhan jahat lagi keji ini.

Kerana jika tidak, Rakyat telah jangka semua drama ini akan berakhir dengan satu skrip yang diatur US dimana Kerajaan Arab Saudi akan sahkan Najib menerima derma dan memulangkan, AG Swiss akan bersihkan nama Najib, CIA akan bersihkan nama Najib, US akan bersihkan nama Najib dan semua akan bersihkan nama Najib atau dicap sebagai musuh US dan kemanusiaannya.

Pokoknya, US akan memastikan Najib akan dijulang seperti Malaikat, "innocent" dan mangsa yang dizalimi jika Malaysia tandatangani TPPA.

Samada ia benar atau tidak ia tidak lagi penting, kerana persepsi tidak sahih ini telah digarap kedalam rakyat oleh mereka yang jahat dan natijahnya ia tetap akan merekodkan nama orang yang baik seperti Najib dalam sejarah Malaysia sebagai pemimpin yang amat keji.

Saya takut ditangkap Polis dibawah SOSMA tetapi tiada pilihan lain kerana saya tidak mahu pemimpin kesayangan kurniaan Tuhan saya iaitu Najib Razak menjadi mangsa fitnah jahat ini.

Justeru, saya pohon mereka yang bertangggungjawab membela PM saya menjelaskan benarkah US Arahkan Nama Najib Di Bersihkan Jika Malaysia Signed TPPA?

PS:

Permainan catur amat seronok kerana ia tentang tipu helah, strategi dan juga kelicikan.

Pencatur yang hebat mampu membuatkan lawan dan kawan dan orang ramai percaya apa yang mereka mahu, benci apa yang mereka mahu, sayang apa yang mereka mahu malahan mereka mampu membuatkan semua orang percaya bahawa langit itu pink dan semua ini dilakukan secara halus tanpa "mangsa" menyedarinya  melainkan merasakan ia kebijaksanaan mereka sendiri.

Apa yang lebih menarik, pencatur hebat ini bukanlah salah seorang antara 2 pemain samada Hitam atau Putih.

Pencatur hebat ini adalah 3rd Force dan begitu bijak mengawal dan menentukan apa yang dua pemain lakukan, apa yang orang ramai mahukan waima tidak mahu.

Pada pemain catur sejati mereka akan tahu kehadiran orang ketiga ini yang memanipulasi segalanya, tapi mereka tidak kenal dan hanya menamakan ia A Black in A White shadow atau A White in a Black Shadow.

Pencatur sejati faham "pembayang teka-teki" ini kerana baru-baru ini sebuah Kerajaan Islam mengharamkan permainan ini.:)

No comments: