ALLANA HIJAB

ALLANA HIJAB
Whatsapp 012-6144924 NOW For Guaranteed Special Free Gift

Wednesday, May 13, 2015

Najib@Nazri Aziz Disaran Lawan Proksi Mahathir Dari PAS Di Putrajaya

Bijak betul taktik hebahkan rombakan Kabinet semalam. Saya ingat memang betul sebab Muhyidin desak letak lebih orangnya dalam Barisan Kabinet bagi memudah cara peralihan kuasa.

Rupanya Muhyidin tidak berani!

Desas desus rombakan Kabinet tidak benar dan ia tidak lebih adalah untuk mendesak Barisan Kabinet sedia ada mengatakan sokongan kepada Najib atau akan ditukar dengan Ahli BN yang lebih setia.

Buktinya, hari ini Dato Seri Nazri Aziz mengatakan sokongan kepada Najib dengan mencabar Tun Dr Mahathir bertanding melawan Najib di Pekan selain merendahkan sokongan rakyat pada Mahathir.

Saya tidak fikir rakyat akan menyokong Tun Dr Mahathir kerana beliau sudah tua selain beliau sendiri mengatakan tidak akan kembali ke arena politik

Tapi jika Najib atau Nazri sendiri berani kosongkan kerusi Putrajaya dan adakan PRK Najib Menentang Proksi Mahathir dari PAS. Memandangkan Najib tinggal di Putrajaya dan BOS kepada Putraya ia sepatutnya tidak menjadi masalah kepada Najib untuk menang.

Tapi saya pasti Najib akan kalah dan Najib atau Nazri sendiri tidak berani menentang Tun di Putrajaya. Keyakinan saya bukan sembrono kerana saya pernah menjadi "Engineer Komputer" di Fujitsu menghabiskan masa di KDN, JPM, EPU, IPD, KSM, JPN, dan banyakk lagi agensi Kerajaan mendapati banyak kakitangan Kerajaan menampal mutiara kata, wajah serta artikel berkaitan Tun Dr Mahathir dan tiada wajah Pak Lah atau Najib.

PS: Maaf jika saya pernah berjanji berhenti menulis tentang politik tapi bila lihat Tun diserang saya tidak tahan kerana niat Tun jelas, UMNO PASTI KALAH PRU 14. Bagi mencipta harapan buat UMNO sebab itu Tun bersuara.


No comments: