ALLANA HIJAB

ALLANA HIJAB
Whatsapp 012-6144924 NOW For Guaranteed Special Free Gift

Monday, December 14, 2015

Dato Seri Najib Adalah Pemimpin Sehebat Nabi Muhammad SAW

Kalian sahaja boleh bodek Najib, saya pun boleh bodek!

TAPI, saya tidak semurah kalian yang menggadai maruah dan prinsip demi jawatan dunia yang sementara itu.

Saya terkejut, marah dan geli bila seorang yang waras boleh menyamakan Dato Seri Najib dengan Khalifah Uthman bin Affan. Orang itu bukan calang orang pula, seorang agamawan bergelar Ustaz Fathul Bari.

Selain itu ada yang puji Najib pemimpin yang ditunggu-tunggu - Abdul Rahman Dahalan- boleh buang nama Abdul Rahman tidak senak saya nama sama.

Ada puji Najib pemimpin paling hebat - Salleh Keruak- Tiada komen sebab sudah memang ada kaki bodek!

Apa kata kalian samakan sahaja kehebatan Dato Seri Najib dengan Nabi Muhammad SAW?

Pasti kalian akan dilantik TPM selepas ini.

Saya setuju kehebatan Najib memimpin UMNO setaraf dengan Nabi Muhammad SAW.

Nabi Muhammad SAW mengetuai berjuta orang ketika itu masuk Islam dengan 2 syahadah taat pada Allah dan Rasulnya, selain berpandu dan taat pada AlQuran sebagai rujukan/kitab utama.

Dato Seri Najib mengetuai 3.7 juta ahli UMNO keluar dari Islam dengan 3 syahadah iaitu taat pada Allah, RasulNYA dan Presiden Parti selain menjadikan perlembagaan parti kitab utama mengatasi AlQuran yang hanya sebagai perhiasan diatas meja.

Bukankah sama kehebatan mereka ini? Bezanya, cukup jelas tapi masih ramai sengaja tidak mahu jelas.

UMNO bergema dengan pegangan demi AGAMA, Bangsa dan Negara rupanya hanya mempermainkan Agama demi meraih undi, keuntungan dunia yang sedikit. Kononnya, taat pada Ulil Amri.

Sedangkan ketaatan pada Ulil Amri dalam AlQuran jelas dirujuk kepada pemimpin yang berusaha menegakkan hukum Allah dimana pemimpin yang zalim ditentang oleh Nabi SAW serta para Khalifah sendiri.

3.7 ahli UMNO khususnya yang berada di PWTC kerana takut dicemuh dan hilang jawatan menerima akidah baru, iaitu taat dibelakang Presiden, walaupun Presiden membelakangi suruhan Allah dalam AlQuran!

Firaun juga mendabik dada mendakwa beliau adalah pemimpin terbuka, adil dan telus, tetapi bila Yahudi kritik beliau, maka semuanya "dibunuh", ada yang "dipenjarakan 6 tahun" hanya kerana salah sebut nama Firaun dan ini menjadikan gaya kepimpinan UMNO persis Firaun dan WAJIB diperangi.

Saya menyokong UMNO dahulu, tetapi tidak boleh menerima UMNO hari ini yang MENOLAK ALQURAN secara total.

Mungkin saya khilaf, kerana saya pemimpin berjiwa besar dan genteleman(any Tom Dick and Harry can utter those word) justeru mengikut prinsip Islam iaitu keadilan, saya memberi peluang dan ruang kepada ahli UMNO untuk membuktikan saya salah.

Cuba buktikan ada mana-mana SATU tindak tanduk ahli UMNO dalam Dewan Acara PAU yang ada mengikut Al-Quran?

Paling banyak kedapatan adalah munafik serta sayangkan dunia "demi parti", "demi orang Melayu", tapi tidak dengar demi dan kerana ALLAH dan RasulNYA.

Di harap ahli UMNO boleh tukar 3 syahadah kepada 2 syahadah kembali dan demi AGAMA, Bangsa dan Negara berikrar demi Allah akan menentang kebatilan dan menegakkan kebanaran walau dipecat, waima dipenjarakan.

Wallahualam.

PS: 20 tahun dahulu saya tidak pernah sokong kenyataan Nik Aziz dan Hadi Awang iaitu UMNO kafir dan keluar dari Islam, tetapi hari ini apa yang dikata mereka ada logiknya ketika UMNO dibawah Dato Seri Najib.

No comments: