ALLANA HIJAB

ALLANA HIJAB
Whatsapp 012-6144924 NOW For Guaranteed Special Free Gift

Monday, March 28, 2016

Serangan ISIS Untuk Pastikan Donald Trump Jadi Presiden Amerika Supaya Republikan Lancarkan Perang

Jika anda tonton filem Hollywood bertajuk Muhamad Ali Greatest Fight ada babak dimana 9 Hakim Amerika terbahagi pada penyokong Republikan dan Democratic. Ada dalam dialog mereka dimana Demokrat tidak suka berperang dan Republikan amat suka berperang.

Fakta ini dapat dibuktikan dengan mudah dengan kaitkan semua peperangan ciptaan Amerika abad ke 20 terjadi semasa ahli Republikan jadi Presiden Amerika.

Antara Republikan ialah Richard Nixon- Perang Vietnam, George H.W. Bush - Perang Teluk 1992, George W.Bush - Perang Teluk, Afghanistan dll.

Tiada peperangan ketika Democrat menjadi Presiden. Obama-no war, Clinton-no war,  malah niat Kennedy mahu panggil Tentera Amerika pulang dari Vietnam dihentikan dengan tembakan di kepalanya dikhalayak ramai.

Perang adalah punca pendapatan Amerika.

Entah siapa "syaitannya", OPEC yang diketuai oleh Arab Saudi menjual hampir 50% minyaknya pada Amerika.

Dan seperti yang kita ketahui, Negara minyak termasuk Malaysia pasti amat merindui perang ciptaan Amerika kerana perang menaikkan harga minyak sehingga USD 120 setong.

Tanpa perang selama 10 tahun dibawah President Obama dari Democratic, minyak berada diparas paling rendah pada tahun 2016, serendah USD 30 setong.

Negara paling teruk terjejas adalah Arab Saudi dan dijangka jika keadaan tidak pulih, Arab Saudi akan bankrap atau muflis pada tahun 2018.

Satu-satunya cara untuk naikkan harga minyak dan selamatkan ekonomi Negara OPEC, Arab Saudi dan Amerika adalah dengan pastikan Presiden Amerika pada tahun ini adalah dari Parti Republikan.

Komitmen demi komitmen telah ditunjukkan Donald Trump dalam membenci Islam.

ISIS terus menyerang malah cara serangan tidak logik "into the heart of Paris" tanpa dihidu pihak berkuasa.

Rakyat Amerika semakin hari semakin banyak serangan IS semakin teruja untuk pilih Donald Trump yang pasti akan serang Negara Islam yang kononnya ada WMD dan menyokong ISIS!

Drama dan sandiwara ini berterusan, Iran iaitu Ahli OPEC hampir pasti senasib dengan Iraq dan peliknya Arab Saudi akan jadi pihak paling untung semasa Amerika menyerang Iraq dan kini Iran.

Saya pasti, dan saya berani bertaruh dengan sesiapa sahaja, Donald Trump akan menjadi Presiden Amerika demi perang dan memulihkan harga minyak.

Apatah lagi hari ini tanpa disangka Hillary Clinton calon favourite Amerika dari Parti Democratic kalah pada pesaing dalam parti, Bernie Sanders. http://www.ibtimes.com/hillary-clinton-losing-bernie-sanders-faster-she-did-barack-obama-2266217

Kalau saya rakyat Amerika, dan terpaksa pilih antara dua menjadi Presiden Amerika antara Hillary Clinton dan Donald Trump saya akan pilih Hillary.

Dan saya pasti hampir semua rakyat Amerika jika terpaksa pilih antara dua menjadi Presiden Amerika antara Bernie Sanders dan Donald Trump, mereka dan saya sendiri akan undi Trump.

Apakah semua serangan ISIS ini kebetulan?

Atau memang sengaja direka untuk menakutkan barat khususnya rakyat Amerika agar memilih Republikan yang akan menyerang ISIS!

Apapun, tahniah Donald Trump!

Oh ya, any takers untuk pertaruhan kita?

No comments: