ALLANA HIJAB

ALLANA HIJAB
Whatsapp 012-6144924 NOW For Guaranteed Special Free Gift

Friday, November 13, 2015

Im Alvin Daddy! Look for me if you cant look for Alvin!

Ramai betul orang nama Alvin.

Ramai betul orang tidak puas hati dengan Alvin.

Ada sampai mahu bunuh Alvin tapi "sedihnya" tidak dapat cari Alvin.

Itu belum kira orang Melayu yang cukup BOYO... Bodoh dan Poyo.

Bodoh sebab mereka share status "tersebut" dan secara tidak langsung mereka sama-sama menyertai "sipenghina" menghina.

Poyo, sebab.... itu anda boleh baca sendiri di ruangan komen "penghina".

Alvin ini orang Selatan.

Apa susah!!!!!!!

Kalau betul-betul kuat, Pekida, 3 Lines, Gangster dan segala macam pergi cari keluarga Alvin di Selatan.

Saya Daddy Alvin. Boleh cari saya jika tidak puas hati dengan Alvin. Saya duduk di Selayang.

Tapi saya Sugar Daddy sahaja, kalau mahu Ayah Alvin yang betul bukan saya.

Oh ya!!! Betulkah kita cakap tentang Alvin yang sama.

Tidak! Tapi pembaca semua bijak dan boleh baca yang tersirat mengikut imaginisasi masing-masing.

Sebagai rakyat yang baik, Islam agama yang ajar sabar, ikut undang-undang. Apa jua yang mahu dilakukan mesti ikut undang-undang.

Kalau pilih jalan di luar undang-undang, perlu tanggung sendiri, jika tidak baik diam sahaja, seperti saya.

Diam itu takut, saya penakut. Yang berani, biar berani bertempat, di FB berani alam maya sahaja.

PS: Ada orang cerita dongeng, Hitler sebenarnya cari seorang wanita Yahudi bernama Ju. Ju menghina agama Hitler, menghina ibu Hitler.

Tapi Hitler tidak dapat cari Ju kerana dia menyorok di Negara jauh.

Hitler berkeputusan membunuh seisi keluarga Ju. Selesai??? Tidak!!! Hitler akhirnya membunuh seluruh Jews kerana sangkakan Ju dan Jews itu sama.

Amaran!!! Jangan ikut perangai Hitler nanti saya kena tangkap SOSMA.

No comments: