ALLANA HIJAB

ALLANA HIJAB
Whatsapp 012-6144924 NOW For Guaranteed Special Free Gift

Tuesday, October 22, 2013

Rayuan Pada Perdana Menteri

Salam YAB Perdana Menteri,

Sebagai rakyat biasa yang teramat biasa, saya merayu pada Perdana Menteri agar tidak menandatangani TPPA.

Perjanjian ini dari mula yakni sebelum PRU 13 telah ditentang oleh mereka yang sayangkan Negara. Keuntungan cepat juga dibaca dengan kejatuhan cepat dalam ekonomi. Biar lambat asal selamat dalam peringatan nenek moyang pada kita.

Hakikatnya, YAB Perdana Menteri masih memberi harapan kepada Amerika dan pendokong berbayar TPPA di Malaysia dalam masa yang sama merisaukan penentang TPPA.

Walapun YAB Perdana Menteri memberi jaminan TPPA akan dibentangkan di Parlimen untuk kelulusan, saya fikir adalah lebih baik menolak terus TPPA dari mempertimbangkan langsung.Membiarkan rakyat dalam kekeliruan akan memberi peluang untuk tangan-tangan ghaib berkiblat Zionis menjalankan "mind war" bagi membeli keyakinan rakyat khususnya wakil-wakil Rakyat.

Sebagai Islam, dinahari akhir zaman diyakini terbit dari timur bukan barat. Persengketaan dengan Gergasi Ekonomi Asia iaitu China dalam apa jua cara termasuk perang dingin bertempoh amat merugikan Malaysia amnya, umat Islam Malaysia khususnya.

Jika TPPA ditandatangi dengan apa jua alasan termasuk diluluskan Parlimen, saya yakin yang rugi adalah rakyat Malaysia dan juga YAB Perdana Menteri sendiri.

Akhir kata, pesan nenek moyang kita saya kongsikan, Harimau mati pasti meninggalkan belang, manusia mati pasti meninggalkan nama yang tidak pasti nama baik atau nama buruk.

Sekian.

No comments: