ALLANA HIJAB

ALLANA HIJAB
Whatsapp 012-6144924 NOW For Guaranteed Special Free Gift

Tuesday, March 22, 2011

Benarkah Malaysia akan berpecah pada 2012?

Ahli Falak adalah ahli kaji bintang dimana mereka dikatakan boleh meramal masa hadapan. Ahli Falak Malaysia juga dikenali sebagai antara yang terbaik di dalam bidang tersebut. Peranan mereka terhadap perkembangan Malaysia adalah besar dan tersembunyi. Saya secara peribadi pernah menyaksikan dan mengenali seorang Ahli Falak bernama Azman di Kg Baru pada tahun 1988.

Kumpulan Ahli Falak tersebut selalu bertemu dan berbincang di Medan Selera Jalan Raja Muda. Pada masa itu, saya sering mengikuti perbualan mereka yang biasanya berlarutan sehingga ke Subuh.

Pada tahun 1988 mereka menilik bintang, mengira kedudukannya dan meramal mengikut petanda yang diberi. Ilmu itu seakan ilmu Matematik yang sudah ada formula dan petanda pula hanya mampu dihuraikan dengan kebijaksanaan serta firasat yang kuat. Mereka sudah meramal setiap kejadian yang bakal berlaku puluhan tahun dari masa itu antaranya yang masih segar dalam ingatan saya adalah;

1) Perdana Menteri selepas Tun Dr Mahathir adalah Tun Abdullah Ahmad Badawi- mereka mendakwa Guru mereka pernah mengatakan seperti itu kepada Tun Abdullah pada tahun 1984

2) Malaysia akan berpecah pada Malaysia Utara dan Selatan pada tahun 2012

3) Singapura akan menyertai Malaysia kembali sekitar tahun 2014-2015; Apakah Lee Kuan Yew yang sudah menyebut perkara ini 3 kali juga menggunakan khidmat Ahli Falak?

4) Lain-lain perkara saya tidak ingat atau perkara yang akan terjadi dalam setahun dua dari tarikh mereka bertemu

Perkara pertama sudahpun terjadi maka tidak perlu dibicarakan kerana dibimbangi ketulenannya. Perkara kedua sebenarnya agak menakutkan kerana Malaysia sudah pasti akan dipimpin Kerajaan baru yang dipilih Rakyat samada penghujung tahun 2011 atau pada tahun 2012.

Benarkah Malaysia akan berpecah pada tahun 2012? Apakah Ahli Falak sudah meramal kejadian ini pada tahun 1988? Apakah Ahli Falak itu tahu akan terjadi 8 Mac 2008 dimana UMNO kalah teruk dan kaum Cina sudah berpatah arang berkerat rotan dengan BN? Mungkinkah mereka dapat meramal undi Cina hanya untuk DAP dan meramal PAS akan beralih dari Negara Islam kepada Negara Sekular?

Semua kejadian pada hari ini cukup membimbangkan termasuk kuasa Internet dan Facebook. Malahan, isu terkini ialah video seks Dato Seri Anwar Ibrahim yang sedang dalam perbicaraan. Biasanya, si pembunuh dan perogol bersiri apatah lagi Orang Kena Tuduh(OKT) yang sedang dibicarakan akan menghentikan dan menjaga gerak geri mereka kerana khuatir diri mereka sedang diperhatikan musuh malah mereka dalam nasib malang. Tetapi berbeza dengan Dato Seri Anwar Ibrahim, video tersebut dikatakan berlaku pada February 2011 dan dijumpai oleh Datuk T dengan cara yang hairan bin ajaib.

Jika ia dirancang oleh pihak berkepentingan dan kemudian Datuk T mengumumkan dikhalayak ramai berserta bukti gambar beliau bersama Dato Seri Najib Tun Razak, saya percaya PR akan berjaya memenangi PRU justeru merampas Malaysia dari BN. Hampir 60% undi Melayu akan beralih pada undi simpati Dato Seri Anwar Ibrahim yang kononnya ditekan, difitnah, dan dizalimi oleh BN. 60% Melayu atau 40% Rakyat Malaysia Melayu dan 20% Rakyat Malaysia Cina akan menjadikan PR memperoleh majoriti sokongan Rakyat. Sememangnya ia bukan kiraan pasti untuk memenangi PRU tetapi ia sudah lebih dari cukup untuk merancang dan melakukan strategi Perang PRU masing-masing.

Pengiraan secara logik akan tertumpu kepada satu soalan, siapa antara PAS, PKR dan DAP akan menjadi Perdana Menteri dan apakah dasar yang akan digunapakai? Memerintah bersama, mengutamakan Melayu, mendahulukan Cina atau mengenepikan India? Semua ini akan menjurus kepada satu tragedi yang tragis untu dicoretkan, dan penyelesaian untuk mengelak pertumpahan darah adalah hanya satu, melalui perpecahan.

Umum mengetahui dimana ekor Naga terletak dan kenapa masyarakat Cina lebih suka pada selatan. Malahan harga rumah dan kedai yang menghadap selatan akan dijual dengan harga yang jauh lebih mahal. Perkiraan ini mengikut Ahli Falak, akan menjadikan Malaysia Selatan di perintah oleh Cina. Dan ya, selepas DAP berkuasa di Malaysia Selatan, Singapura dan Lee Kuan Yew dengan senang hati akan menyertai kembali Malaysia atau lebih tepat Malaysia Selatan.

Semua perbincangan dan fakta, pengiraan serta ramalan diatas telah dibuat pada tahun 1988 oleh sekumpulan Ahli Falak yang berjumpa hampir setiap malam selama 3 bulan. Tidak dapat dipastikan kebenaran pengiraan mereka kerana ia adalah ilmu ramal, maka artikel ini langsung tidak berniat untuk menghasut. Tetapi artikel ini mahu Rakyat berfikir dan mempertimbangkan secara halus akan kemungkinan yang akan terjadi jika perkara yang diramalkan ini benar akan terjadi. Lebih dari itu, ia adalah sekadar ramalan, umat Islam mempunyai Allah, Rasul dan Quran untuk bersatu dan menghentikan perpecahan. Bermulalah dari sekarang sungguhpun hari sudah senja, kerana yang dikhuatiri bukan malam yang gelap, tapi siang yang sejuk tanpa matahari.

No comments: