ALLANA HIJAB

ALLANA HIJAB
Whatsapp 012-6144924 NOW For Guaranteed Special Free Gift

Friday, July 29, 2016

Jho Low DiUpah CIA/Yahudi Untuk Tipu Najib Dan Untuk "Jajah" Malaysia Kerana Dendam Pada Mahathir

Selama 35 tahun saya tetap gagal terjemah niat bapa saya berkata 2 perkara, samada untuk usik Emak(Emak convert umur 26 tahun), atau dia memang mahu mengajar anak-anaknya.

Kata-katanya masih segar bergema di telinga saya dan secara peribadi saya rasa dia tidak maksudkan sekadar bergurau, tapi kata-katanya kembali bergema dengan kes 1MDB. Katanya;

1. Kalau tak tipu tak Cina!
2. Melayu kata silap, Cina kata sedap!

Lebih lagi sepanjang kes 1MDB ini meletup didedahkan Rafizi dan Tony Pua 3 tahun dahulu, saya tidak pernah baca dimana-mana media atau blog, Melayu atau Cina yang mengatakan Najib Razak ditipu Cina(Jho Low) atau jauh sekali Cina(Jho Low) penipu, yang ada Najib penipu!


Yang paling "hado" saya baca adalah komen dari sahabat Cina saya yang berbunyi, Najib Razak pandai kerana belajar dari Cina tentang ekonomi tapi dia bukan belajar ekonomi, dia belajar menipu dari Cina penipu(JhoLow)!

Dan atas dasar apa untuk kita tidak boleh terfikir bahawa Jho Low digajikan oleh Amerika untuk porak perandakan Malaysia?


Zionist avenge Mahathir by destroying everything he built/achieve eg MALAYSIA!

Jho Low sudah lama terkenal di Amerika, lama sebelum Najib Razak menjadi PM lagi. Beliau dikenali dunia sebagai "conman" atau penipu bertaraf dunia. Yang ditipu beliau bukan orang Melayu kereta rosak, bukan tukar atap rumah Melayu, bukan Handphone di Lowyat, tapi beliau menipu berpuluh artis Hollywood, beratus jutawan dan VIP Arabod0, dan ramai lagi.

Kenapa beliau masih bebas tanpa ditangkap atau didakwa dimana-mana Mahkamah masih menjadi misteri. 

Mungkin USA pernah menangkapnya pada tahun 2008 dan kemudian mereka bersepakat;

"Aku(Amerika) lepaskan engkau(Jho Low) dengan syarat engkau kembali ke Malaysia dan tipu "Malaysia Official 1" untuk terlibat dalam kegiatan "seperti yang didakwa Jabatan Undang-undang Amerika hari ini".

Skrip ini terlalu sempurna. "Too perfect". Kredabiliti, akuantabiliti dan responbiliti Jho Low sempurna di mata Najib Razak. Jika kita mahu percaya orang untuk pegang berbilion ringgit untuk kita, sudah pasti kita tidak akan pilih "conman" terkenal dunia melainkan ada "jaminan, janji dan sokongan" yang dibawa bersama Jho Low.

Umum tahu pada 2009, Najib Razak dilantik menjadi Perdana Menteri Malaysia yang ke 6 dan perkara pertama yang dibuat adalah mencari dan kemudian melantik APCO sebagai perunding imej Negara.

Bagai orang mengantuk disorong bantal, "kemahuan" Najib Razak mencari orang luar untuk membawa Malaysia ke persada dunia di ketahui Yahudi.

Tidak! Saya bukan anti-semitic. Walaupun saya orang Islam dan AlQuran sebut beratus kali kejahatan Yahudi ini tapi saya tetap anggap Allah itu PENYAYANG dan DIA tidak akan hukum orang Yahudi hari ini atas dosa Yahudi masa lalu.(Minta berbeza dengan saya kerana dosa Yahudi hari ini sama banyaknya sebenarnya, tapi sebab ramai yang konon berhati mulia kata Yahudi baik, kita layankan)


AlQuran menyuruh Islam berhati-hati dengan Yahudi, bukan memusuhi dan jika mereka bertindak memusuhi kita maka perangi mereka.

TAPI;


Saya amat jelas akan beratus serangan Malaysia terhadap Yahudi dan Israel diketuai oleh mantan Perdana Menteri Malaysia, Tun Mahathir Mohamad.

Tun Mahathir bukan sahaja serang tetapi membogelkan Yahudi sebagai dalang utama pentadbiran Amerika. Tidak cukup itu, orang tua ini pantas menuduh Yahudi untuk pelbagai jenayah perang, serangan ekonomi serta semua jenayah berat lain. George Soros adalah antara sasaran utama Mahathir.

Bukan sebarang serangan, tetapi keberaniaannya merobohkan tembok "akur Yahudi Zionis" diikuti pemimpin Islam lain, malahan oleh orang Kristian sendiri. Dalam beberapa filem Hollywood jelas beberapa Filem Amerika serang Yahudi/Illuminati kerana ia dimulakan Mahathir tanpa penafian dari mereka.

Tindakan Tun Mahathir ini sudah pasti mengundang rasa dendam yang amat mendalam Yahudi Zionis terhadap Malaysia. INI SAYA AMAT PASTI.

Sejak Tun Dr Mahathir bersara pada 2003, Yahudi Zionis sudah mula merancang untuk membalas dendam pada Mahathir dan membunuhnya hanya akan menjadikan Mahathir WIRA seperti Mahatma Gandhi.

Memusnahkan apa yang Mahathir bina menjadi impian mereka. Dan mereka mula menjalankan rancangan.

Hakikatnya, dalam pentadbiran elit kerajaan, atase dari pelbagai Negara dan bentuk ie kebudayaan dll sebagai "mata-mata" bukan rahsia.
Dari zaman Kolonial British seawal kurun 15 lagi, British atau Negara bersekutu akan menghantar "penasihat" untuk menasihati Raja-Raja, baik di Malaysia, Jepun, China mahupun India.
Penasihat budaya ini akhirnya bertukar penasihat diRaja.

Cubaan campurtangan dalam urusan Negara asing oleh Amerika dan British bukan rahsia malah sudah lama diamalkan. Bezanya, kejayaan.

Dan cara terbaik untuk berjaya adalah menjadikan orang Malaysia sendiri sebagai sekutu untuk hancurkan Malaysia dan orang itu adalah Jho Low.

Pendapat saya mungkin hanya teori, tetapi ia tidak mustahil kerana "TROJAN HORSE" menjatuhkan empayar Troy, Dr Sun Yat Sen revolusi Cina menjatuhkan Maharaja China, malah di Tanah Melayu, di Pahang, seorang Cina berkerakyatan Inggeris penasihat Raja Pahang mati dibunuh dan menjayakan rancangan British meletak Residennya/Penasihatnya di Pahang pada 1888.

PS: Wikipedia potray Jho Low as to good to be evil boy whom I as I remember I read about him in Wikipedia in early 2010 as more to the enemy to many because he con many Arabod!

No comments: