ALLANA HIJAB

ALLANA HIJAB
Whatsapp 012-6144924 NOW For Guaranteed Special Free Gift

Sunday, June 29, 2014

Ramai Mula Beriman Bukan Sebab Ramadhan, Tapi Felixia Yeap

Alhamdulillah. Saudara Felixia berjaya dalam pencariannya mencari Tuhan yang sebenar. Memang menjadi satu persoalan penting kepada semua manusia termasuk orang Islam sendiri untuk bertanya pada diri sendiri, siapa Tuhan yang menciptakan kita. Logiknya, tidak mungkin "Tuhan" yang asalnya seorang manusia boleh mencipta manusia yang lain, dan tidak mungkin juga "Tuhan" mencipta manusia berupa paras lebih baik dari dirinya sendiri?

Ada yang masih belum jumpa, ramai yang tidak peduli dan lebih ramai yang lebih selesa menganut agama "Mak Bapak" sahaja. Bukan sahaja bukan Islam, orang yang dilahirkan dalam Islam sendiri pun perlu mencari "Siapa Tuhan Mereka?" dan sesungguhnya setiap langkah kita mencariNYA seratus langkah Allah akan menuju pada kita. Wallahualam.

Saudara Felixia sempat meninggalkan polemik kuota Ustaz-ustaz fofular sehinggalah Ustaz Facebook termasuk ramai lagi orang Islam suam-suam kuku untuk mula beriman kepada Allah.

Menariknya, mereka beriman bukan kerana Ramadhan sudah bermula, sebaliknya untuk memperisterikan Saudara Baru kita yang memerlukan lelaki yang beriman yang mampu membimbingnya ke Syurga.


Jom! Ambil No Giliran!!!

PS: Harap-harap kecantikan Saudara Felixia berjaya menarik lebih ramai manusia untuk beriman kepadaNYA samada bukan Islam mahupun yang Islam. Amin.

No comments: