ALLANA HIJAB

ALLANA HIJAB
Whatsapp 012-6144924 NOW For Guaranteed Special Free Gift

Sunday, June 1, 2014

Selamat Tinggal Dyana Sofea, Ucap Lim Kit Siang

Dyana Sofea membawa kegagalan di Teluk Intan. Kekalahan Dyana bukan kegagalan sebaliknya, undi Cina di semua peti kawasan Cina yang memihak pada Calon Gerakan adalah kekalahan sebenar Lim Kit Siang.

Selama ini Lim Kit Siang fikir apa yang dilakukan dalam DAP akan dituruti oleh pengikut DAP. Malangnya ia tidak terjadi di Perak.

Selagi nama Dyana Sofea disebut ia adalah simbol kegagalan dan permulaan kepada penolakan Lim Kit Siang. Lim Kit Siang sudah kehilangan sentuhannya.

Lim Kit Siang pasti akan menenggelamkan nama Dyana Sofea dari sebutan ramai kerana selagi masyarakat Cina menyebutnya ia membawa kepada pemahaman, Lim Kit Siang boleh dikalahkan dalam DAP kerana dia hanya seorang manusia biasa yang bisa membuat silap dan padah pada orang Cina.

Semoga UMNO dan BN tidak mengangkat Dyana menjadi Senator, Duta, memberi kolum khas di akhbar dan pangkat Dato apabila dia kembali masuk UMNO kelak.

UMNO dan BN harus mengutamakan ahli dan penyokong setia parti bukan pengkhianat yang sudah tidak boleh diperalatkan DAP lagi.

Selamat Tinggal Dyana Sofea.

No comments: