ALLANA HIJAB

ALLANA HIJAB
Whatsapp 012-6144924 NOW For Guaranteed Special Free Gift

Thursday, February 22, 2018

Namewee: Soalan Terbuka Pada Sultan Johor

duli Yang Maha Mulia(ALLAH), Tuanku Sultan Ibrahim,

Tuanku,

Izinkan saya kemukakan 2 soalan terbuka kepada duli Yang Maha Mulia, Tuanku.

"Bolehkah orang Melayu jual daging lembu dihadapan Tokong Kuan Yin dan Kuil Hindu lebih lagi ketika Thaipusam dan Wesak atau persis Namewee bolehkah kami buat "video clip" membawa lembu dihadapan Kuil/Tokong dan moooooooo seperti aksi Namewee dihadapan masjid sambil anjing menyalak????????????????????????????????????????????????????????????????????"

Jika boleh, kenapa orang Melayu tidak pernah buat seperti itu, walaupun tiada undang-undang spesifik yang kami langgar seperti Namewee.

Soalan kedua saya sudah pasti berkaitan dengan kenegerian Namewee.

"Kenapakah anak kelahiran Johor ini begitu terkenal di dunia mengecam Islam dengan Video Clip Negarakuku menghina azan masih ada dalam Youtube, dan apakah dirinya dan keluarganya masih tinggal di Johor? Apakah salah didikan orang Johor atau salah pendidikan Negara Malaysia???????????????"""

Tujuan saya mengemukakan soalan ini kepada Tuanku kerana kagum dengan keprihatinan Tuanku berkaitan isu antara agama seperti kes dobi untuk Muslim sahaja, yang kebetulan juga terjadi di daerah kelahiran Namewee.

Akhir kata, saya sebagai rakyat Malaysia, berikrar rukun Negara dan junjung taat setia kepada YDP Agong dan 9 Raja Melayu.

Sekian. Terima Kasih.

Mustaqim Anak Lelaki Abdul Rahman dan Wong Sui Yoon

No comments: